مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-31فناوري

جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به شبکه اینترنت


آیین بهره برداری و جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات با حضور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

- ایسنا/یزد آیین بهره برداری و جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

مراسم بهره برداری و جشن دسترسی تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان یزد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات امروز دوشنبه دهم خردادماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و مسئولان استان برگزار شد.

محمدرضا پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در این نشست با اشاره به آماده سازی طرح های توسعه ارتباطات روستایی استان طی یک ماه اخیر، تصریح کرد: استان یزد بر اساس آخرین سرشماری ها دارای 337 روستای بالای 20 خانوار است که تا سال 1399 از این تعداد روستاها، 88 درصد به شبکه ملی متصل بودند و 23 روستا باقیمانده بود.

وی با اشاره به ایجاد 20 سایت موبایل با اختصاص 56 میلیارد تومان جهت برقراری اینترنت پرسرعت در روستای باقیمانده استان، اظهار کرد: از مجموع این سایتهای مخابراتی ایجاد شده، 7 سایت در شهرستان اردکان، 4 سایت در اشکذر، 3 سایت در بافق، دو سایت در بهاباد، دو سایت در تفت، یک سایت مخابراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به شبکه اینترنت

جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به شبکه اینترنت