مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-31سياسي

آمده ام ریشه فاسدان را بخشکانم/ در شهر دنبال قاچاقچی نگردید


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید در شهر به دنبال قاچاقچی باشیم، کوله بران هم قاچاقچی نیستند، قاچاقچیان واقعی را باید در پس پرده سراغ گرفت.

- ، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی در شبکه خبر سیما گفت: با راهکارهای کارشناسی تلاش می کنیم که نخبگان و خبرگان را قانع و مردم را راضی کنیم و قطعاً ما با وجود اینکه با دریایی از مشکلات مواجه هستیم، اما هیچ انسدادی در کشور نداریم.

زاکانی گفت: نباید در شهر به دنبال قاچاقچی باشیم، کوله بران هم قاچاقچی نیستند، قاچاقچیان واقعی را باید در پس پرده سراغ گرفت.

وی گفت: به واسطه بی عنایتی به مردم و ظرفیت های بزرگ کشور در جهت رفع موانع شاهد دریایی از مشکلات هستیم که ما با اراده و برنامه های تحولی خودمان تلاش می کنیم رویکردهای غلط را اصلاح کنیم و تکیه ما برای ایجاد تحول بر ظرفیت های داخلی است که از همه فرصت های منطقه ای و جهانی هم استفاده خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه راه حل مشکلات در خارج نوعی توهم است بر توجه هرچه بیشتر به ظرفیت های بیشتر تاکید کرد: آمده ایم که به فضل الهی ریشه فساد، بروکراسی غلط و مفسده ها و فاسدان اقتصادی را بخشکانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمده ام ریشه فاسدان را بخشکانم/ در شهر دنبال قاچاقچی نگردید

آمده ام ریشه فاسدان را بخشکانم/ در شهر دنبال قاچاقچی نگردید