مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-31حوادث

دستگیری اراذل واوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری پنج نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری در شهرستان آستارا اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات همه جانبه موفق شدند پنج نفر از عوامل اصلی درگیری شهرستان آستارا را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به جزییات شناسایی و دستگیری اراذل واوباش سابقه دار توسط مأموران پلیس امنیت عمومی افزود: به دنبال انتشار خبر و تصاویری از درگیری اراذل واوباش در شهرستان آستارا و دستگیری آن ها توسط نیروی انتظامی، تعدادی از افراد سودجو با سوءاستفاده از احساسات مردم، سعی داشتند با ایجاد آشوب و بلوا، این درگیری خانوادگی را به اختلافات قومی و قبیله ای بکشانند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پرونده اراذل واوباش دستگیرشده تکمیل و به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضایی قرارگرفته است، افزود: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اراذل واوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی عزم جدی دارد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد ناامنی و اخلال در امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: مجموعه پلیس و دستگاه قضایی قاطعانه و با شدیدترین شکل ممکن با اراذل واوباش و افراد فرصت طلب برخورد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل واوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان

دستگیری اراذل واوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان