مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-31اقتصادي

معرفی صنعت حوله بافی سرخه به کشور


رییس بسیج جامعه زنان کشور با هدف قطب سازی صنعت حوله بافی سرخه و معرفی آن به مردم کشور از پایگاه های فعال این شهرستان سرخه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، مینا بیابانی ظهر امروز با هدف قطب سازی صنعت حوله بافی سرخه، ارزیابی کارگاه و ظرفیت آن از پایگاه های فعال سرخه در این صنعت بازدید کرد و روند کار را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود برای تقویت اقتصاد کشور و تکیه بر تولید داخلی حداکثر استفاده را کرد، گفت: حضور زنان در عرصه اقتصادی، بافت فرش، بافت حوله و صنایع دیگر می تواند کمکی برای درآمد خانواده باشد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور در زمینه چگونگی انجام کار، هزینه های جانبی، درآمد ماهانه و استفاده از جنس نخ برای تهیه لباس و مانتو با بانوان هنرمند سرخه ای گفت وگو کرد و ایده و طرح های جدید برای پیشبرد بهتر کار مطرح شد.

رییس بسیج جامعه زنان کشور، افضلی، مسؤول سازندگی بسیج جامعه زنان کشور و دیابی، مسؤول جامعه زنان استان سمنان از پایگاه حضرت زینب (س) و فعالیت های کمک های مؤمنانه ازجمله تهیه سیسمونی، جهیزیه و بسته های معیشتی و محصولات کارگاه حوله بافی سنتی این پایگاه در راستای طرح فدک (اشتغال زایی بانوان) بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی صنعت حوله بافی سرخه به کشور

معرفی صنعت حوله بافی سرخه به کشور