مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-31سياسي

بوشهر باید الگوی فعالیت قرآنی در جهان شود/ لزوم ایجاد موزه قرآنی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با توجه به ظرفیت بسیار بالای خود باید الگوی پایتخت قرآنی در جهان شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آیین معرفی شهرستان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایران 1400 اظهار داشت: به اذعان تمامی تاریخ نگاران و تاریخ پژوهان، استان بوشهر جغرافیای تمام فضائل در عرصه های شخصی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر بسیار ویژه و باشکوه است گفت: استان بوشهر در حوزه های علم و فناوری و وجود تاریخی پر از شکوه در عرصه های مقاومت بیداری بصیرت و دفاع از ایران و اسلامی است.

صفایی بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر پایتخت مبارزات ضداستعماری است و این پایتخت مبارزات ضداستعماری با پیشینه 600 ساله از سال 1920 هجری قمری چهار بار از سوی انگلستان و کشورهای اروپایی مراکز مهم اقتصادی استان نگاه سلطه جویانه داشتند.

وی گفت: در عرصه جنگ تحمیلی و مبارزه مستقیم با آمریکا نیز بوشهر به نوان پایتخت مبارزات ضد استعماری نقش بی بدیلی از خود برجای گذاشته است.

صفایی بوشهری اظهار داشت: این پایتخت ضداستعماری که منبعث از دین و قرآن بود در کنار خود پایتخت قرآنی می بیند که افتخاری بزرگ و سترگ برای استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر باید الگوی فعالیت قرآنی در جهان شود/ لزوم ایجاد موزه قرآنی

بوشهر باید الگوی فعالیت قرآنی در جهان شود/ لزوم ایجاد موزه قرآنی