مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-31سياسي

300 واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت است


استاندار همدان با بیان اینکه بیش از 300 واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجراست گفت: با تکمیل واحدهای صنعتی شهرک صنعتی امام رضا(ع) این امکان وجود دارد برای بیش از 4 هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز و در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر که با هدف بازدید از واحدهای تولیدی معدنی شهرک صنعتی امام رضا(ع) واقع در جوکار انجام شد، صمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه شرکت آهن و سیاسی آذرخش، اظهار کرد: در ادامه سلسله بازدیدها که در راستای حمایت از تولید و تقدیر از تلاش های بی وقفه سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده، با هیئت موثری از مدیران دستگاه های اجرایی در راستای مانع زدایی ها از شهرک صنعتی امام رضا(ع) و واحدهای تولیدی زیرمجموعه، بازدید شد.

وی با بیان اینکه محدودیت ها موانع و درخواست های سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرک صنعتی جوکار، به مدیران مربوطه ابلاغ و پیگیری خواهند شد اظهار کرد: بیش از 300 واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجراست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بدون شک توسعه همه جانبه استان همدان، مدیون تلاش ها و فعالیت های سرمایه گذاران بخش خصوصی است افزود: سیاست دولت و دستگاه های اجرایی بسترسازی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت است

300 واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت است