مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-31سياسي

افزایش حرفه آموزی زندانیان استان تهران


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: تفاهم نامه ای به منظور افزایش حرفه آموزی زندانیان استان تهران با دستگاه های مربوطه امضا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در نشست با مسؤولان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران بر افزایش استفاده از ظرفیت های قانون مجازات اسلامی در خصوص مراقبت های الکترونیکی زندانیان و همچنین نظام نیمه آزادی زندانیان تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران دارای 37 مرکز حرفه آموزی در نقاط مختلف استان تهران بوده و آمادگی لازم را برای در اختیار قرار دادن امکانات خود به اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران برای حرفه آموزی زندانیان واجد شرایط دارد؛ مقرر شده تا تفاهم نامه فی مابین دستگاه های مربوطه امضاء شود.

معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران در ادامه بیان داشت: در این نشست مقرر شد اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران مراکز تحت پوشش خود را به همراه استاد، در اختیار اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران جهت آموزش زندانیان موضوع مواد 56 و 57 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حرفه آموزی زندانیان استان تهران

افزایش حرفه آموزی زندانیان استان تهران