مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-31سياسي

یگانه: صدا ی افراد ضعیف تهران شنیده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) برگزار شد، - معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: رویکرد شهرداری تهران شهری برای همه بوده یعنی همه افراد شهری با تنوع و تفاوتشان دیده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال 72 معاونت اجتماعی در شهرداری تهران شکل گرفته است، اظهار کرد: نشاط اجتماعی مسئله ای است که شهرداری تهران در آن اقداماتی را انجام داده است و بیشترین صندلی سینما از سوی شهرداری تهران ایجاد شده است.

او در ادامه بیان کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری تهران، رویکرد شهرداری، شهری برای همه بوده و رویکرد کلی ما حس کسی بودن است، یعنی همه افراد در شهر با تنوع و تفاوتشان دیده می شوند.

در این دوره از مدیریت شهری همه صدا ها به ویژه صدا های ضعیف شنیده می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انسان های کمتر دیده شده در فضای شهری بهتر دیده شدند، گفت: برای ما در شهر افراد مهم هستند و تهران شهری برای همه در تمامی حوزه های شهری خلاصه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگانه: صدا ی افراد ضعیف تهران شنیده شد

یگانه: صدا ی افراد ضعیف تهران شنیده شد