مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-31اجتماعي

اردوگاه های دانش آموزی امکانی برای رشد مهارت ها است


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: اردوگاه های دانش آموزی مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: اردوگاه های دانش آموزی مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه 10 خرداد در آیین افتتاحیه سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز، گفت: این اردوگاه دارای قدمتی بیش از 50 سال است و در سال 1350 افتتاح شده و در این مدت دانش آموزان زیادی از این مکان بهره مند شده اند.

او افزود: اردوگاه فضایی است که زندگی واقعی تر واقعیت خود را در آن بروز می دهد و این خود از لحاظ تربیتی بسیار مهم است خصوصا برای کسانی که می خواهند آثار کار تربیتی خود را ببینند یا یک کار تربیتی انجام دهند و در واقع یک فرآیند اجتماعی شدن در اردو طی می شود و درش زندگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین چراغ راه و قطب نمای نظام تعلیم و تربیت است، گفت: از آنجا که سند تحول بنیادین سندی جامع است باید نگاه جامعی در اجرایی شدن به آن به دور از شعار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های دانش آموزی امکانی برای رشد مهارت ها است

اردوگاه های دانش آموزی امکانی برای رشد مهارت ها است