مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-31سياسي

استفاده از نیروهای سالم در بدنه دولت/خوش بینی آفت است


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گلستان گفت: اگر آقای رییسی، رییس جمهور شوند از نیروهای سالم به صورت فراجناحی در بدنه دولت استفاده خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید علی طاهری بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: آیت الله رییسی از زمان ثبت نام برنامه هایی را که برای آینده کشور در نظر گرفته بود، اعلام کردند و گفتند که رقیب من اشخاص نیستند بلکه ناکارآمدی و فساد در قوه مجریه است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گلستان اضافه کرد: برنامه های ایشان با توجه به مشکلات جامعه و مردم تنظیم شده و اولویت ها مشخص است.

وی افزود: نباید چشم امید به خارج داشته باشیم، می توان با دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد اما اگر منتظر باشیم آنها مشکل ما را حل کنند این امر درست نیست.

طاهری بیان کرد: آیت الله رییسی در عمل نشان دادند که توان استفاده از نیروی داخلی را دارا بوده و اگر رییس جمهور شوند از نیروهای سالم به صورت فراجناحی در بدنه دولت استفاده خواهند کرد و کشور هم به این امر نیاز دارد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گلستان گفت: همین وضعیت موجود کشور اگر اصلاح شود می توان بدون اعتبار، بسیاری از مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیروهای سالم در بدنه دولت/خوش بینی آفت است

استفاده از نیروهای سالم در بدنه دولت/خوش بینی آفت است