مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-31پزشكي

تحویل 9 بیمارستان طی سال گذشته/ آغاز عملیات پروژه الحاقیه بیمارستان جدید لنگرود


معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا ساخت 14 بیمارستان را تعهد کردیم، گفت: 9 بیمارستان تحویل داده شده و پنج بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا ساخت 14 بیمارستان را تعهد کردیم، گفت: 9 بیمارستان تحویل داده شده و پنج بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

علی نبیان در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید حسین پور لنگرود، ضمن قدردانی از ایثار و جهاد کادر بهداشت و درمان کشور در طول 16 ماهه گذشته از شیوع کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا ساخت 14 بیمارستان را تعهد کردیم که تاکنون 9 بیمارستان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان ها دادیم.

وی با اشاره به تکمیل دو بیمارستان تالش و لنگرود در گیلان، افزود: پنج بیمارستان دیگر از جمله تربیت حیدریه، تکاب، گچساران و جهرم در دستور کار قرار دارد و در مرحله تحویل موقت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با بیان اینکه بیمارستان خمین تا پایان دولت به اتمام رسیده و تحویل وزارت بهداشت می شود، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان ها از دغدغه کادر بهداشت و درمان جهت پذیرش بیماران بکاهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 9 بیمارستان طی سال گذشته/ آغاز عملیات پروژه الحاقیه بیمارستان جدید لنگرود

تحویل 9 بیمارستان طی سال گذشته/ آغاز عملیات پروژه الحاقیه بیمارستان جدید لنگرود