مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-31سياسي

ناشناخته ها و ناآزموده ها نمی توانند در مشکلات تدبیر کنند


ملت به کسی رای بدهد که در گذشته این امور را در عمل و اقدام به مردم نشان داده باشد؛ ناشناخته ها و ناآزموده ها نمی توانند در سختی ها مشکلات را تدبیر و حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست شورای سیاسی این حزب با اشاره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم و آینده نگر در سخنان روز پنج شنبه خود موضوع انتخابات 28 خرداد را برای مردم تشریح کردند.

وی گفت: رهبر عالی قدر شورای نگهبان را در اعلام و احراز صلاحیت نامزدها دارای حق قانونی بر اساس قانون اساسی دانستند و از آن داوطلبانی که نجیبانه، احترام شورای نگهبان را پاس داشتند و التزام خود را به قانون اساسی آشکار کردند، تقدیر فرمودند.

بادامچیان ادامه داد: با این همه سخنگوی محترم شورای نگهبان افکار عمومی را اقناع کند و اجازه ندهد که در این هیاهوگری و غوغاسالاری دشمنان و رسانه ها و شبکه های مجازی دشمنان و معاندان، در اذهان مردم ابهام ایجاد کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از مردم خواست در رای دهی به نامزد موردنظر خود، سوابق مدیریتی و پایبندی آنها به مبانی ارزشی، ساده زیستی، قدرت کارایی در مسوولیتهایی که داشته اند را در نظر بگیرند و به برنامه ها و راه حل های آنها در حل مشکلات مردم به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشناخته ها و ناآزموده ها نمی توانند در مشکلات تدبیر کنند

ناشناخته ها و ناآزموده ها نمی توانند در مشکلات تدبیر کنند