مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-31بين الملل

امارات سفارت خود را در صهیونیستی ترین نقطه تل آویو افتتاح کرد


یک روزنامه عبری زبان از افتتاح رسمی سفارت امارات در فاصله اندکی از نقطه ای در تل آویو که تشکیل رژیم صهیونیستی از آنجا اعلام شده بود، خبر داد.

- یک روزنامه عبری زبان از افتتاح رسمی سفارت امارات در فاصله اندکی از نقطه ای در تل آویو که تشکیل رژیم صهیونیستی از آنجا اعلام شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت، در راستای افتتاح رسمی سفارت امارات، پرچم این کشور در کنار پرچم رژیم صهیونیستی بر ساختمان بورس شهر تل آویو و در فاصله اندکی با نقطه ای که تشکیل رژیم جعلی اسراییل اعلام شده بود، افراشته شد.

در این گزارش آمده است: امارات دفتر سفارت خود را در این نقطه اجاره کرد، پیش از این سفارت امارات کار خود را در منزل محمد آل خاجه، سفیر این کشور انجام می داد.

طبق گزارش یاد شده، ساختمان سفارت در صهیونیستی ترین نقطه شهر تل آویو و تنها در 15 متری نقطه ای که ایجاد اسراییل در سال 1948 اعلام شده بود، واقع شده و به این ترتیب امارات اولین کشوری خواهد بود که سفارتش در ساختمان بورس در کنار برخی دفاتر شرکت های تازه تاسیس اسراییلی قرار خواهد داشت.

بر اساس گزارش روزنامه آحارونوت، اینکه امارات این نقطه را برای سفارت خود انتخاب کرده، نشان دهنده اعتماد آن به اقتصاد اسراییل و تمایل آن به نزدیک بودن به پویاترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات سفارت خود را در صهیونیستی ترین نقطه تل آویو افتتاح کرد

امارات سفارت خود را در صهیونیستی ترین نقطه تل آویو افتتاح کرد