مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-31سياسي

عیسی زاده: برای کاهش آسیب های اجتماعی ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کردیم 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش از مجلس شورای ملی تا مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی عیسـی زاده، نماینده مردم میاندوآب و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و حمیـد بالایـی، - نماینده مردم میاندوآب گفت: ما از ظرفیت بسیج و سپاه پاسداران برای کاهش آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف کشور مخصوصا مسئله اعتیاد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش از مجلس شورای ملی تا مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی عیسـی زاده، نماینده مردم میاندوآب و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و حمیـد بالایـی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم حمیـد بالایـی، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تفاوت ذاتی که بین مجلس شورای ملی و اسلامی وجود دارد مربوط به یک رهیافت مبنا محور به نظریه های پشتیبانی این دو ساختار بر می گردد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: مجلس شورای ملی مبتنی بر نظریه لیبرال دموکراسی دریک نظام سلطه محور با پادشاهی فرد محور است.

وی افزود: اما مجلس شورای اسلامی مبتنی بر نظریه مردم سالاری دینی منبعث از مبانی ارزش های اسلامی و ذیل اندیشه ولایت و ساختار ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی زاده: برای کاهش آسیب های اجتماعی ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کردیم 

عیسی زاده: برای کاهش آسیب های اجتماعی ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کردیم