مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-31اقتصادي

اخذ سند کاداستر برای 8 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی استان سمنان


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اخذ سند کاداستر برای 8 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اخذ سند کاداستر برای 8 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در این استان خبر داد.

حمیدرضا عبدوس 10خردادماه اظهار کرد: کل اراضی استان پهناور سمنان بالغ بر 9 میلیون و 368 هزار هکتار است که این اداره کل تاکنون توانسته برای حدود هشت میلیون از اراضی ملی و دولتی موجود در استان سند مالکیت اخذ کند.

وی اخذ این اسناد مالکیت را راهکاری موثر برای صیانت از حقوق ملی و دولتی دانست و افزود: هدف از تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی و دولتی اصلاح نقشه های سنواتی توام با برطرف کردن تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی و در نهایت اخذ اسناد تک برگی و یا تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی است.

این مدیر مسوول گفت: از کل مساحت استان سمنان 9میلیون و 368هزار هکتاری حدود 8میلیون هکتار در سامانه کاداستر اسناد تثبیت شده است و حدود 5میلیون و 700هزار هکتار سند تک برگی با هماهنگی اداره ثبت اسناد واملاک سند تک برگی صادر شده است .

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تمجید از همکاری دستگاه های مختلف در بسترسازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند کاداستر برای 8 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی استان سمنان

اخذ سند کاداستر برای 8 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی استان سمنان