مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-31سياسي

توصیه رییس شورای شهر مشهد به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به نظرسنجی ها، گزارشات، شرایط و چشم انداز پیش روی انتخابات شوراها تاکید کرد: امیدواریم تدابیری اندیشه شود تا در انتخابات شوراها تغییراتی اتفاق بیفتد تا فضا برای حضور مردم در تعیین سرنوشت خود به طور مناسبی ایجاد شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به نظرسنجی ها، گزارشات، شرایط و چشم انداز پیش روی انتخابات شوراها تاکید کرد: امیدواریم تدابیری اندیشه شود تا در انتخابات شوراها تغییراتی اتفاق بیفتد تا فضا برای حضور مردم در تعیین سرنوشت خود به طور مناسبی ایجاد شود.

محمدرضا حیدری امروز، 10 خرداد، در صدوسی ودومین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در موضوع شوراها همچنان تاکید می کنیم تا 15 خرداد هیات عالی نظارت زمان دارد تا تجدید نظر کنند.

وی با بیان این که فارغ از رویکرد سیاسی، مدیریت شهر نیاز به نیروهای با تجربه، متخصص، کارکرده و آزمون پس داده دارد، بیان کرد: اداره شهر مهم است و ما همچنان بر آن تاکید داریم.

هم عناصری از داخل شورا و هم نخبگانی از خارج شورا در مراحل مختلف انتخابات از عرصه رقابت در انتخابات محروم شده اند اما همچنان ظرفیت و امکان تجدید نظر وجود دارد.

مسئولان، فردا باید در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند و چه بهتر است در این فرصت باقی مانده که هنوز امکان تجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس شورای شهر مشهد به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها

توصیه رییس شورای شهر مشهد به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها