مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-31سياسي

باید گفتمان مردم در انتخابات 1400 پیروز شود


مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در البرز با بیان اینکه باید به دور از وعده های توخالی و هیاهوی پوشالی باشیم، گفت: گفتمان مردم باید در انتخابات 1400 پیروز شود.

- با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: برای آشنایی با منظومه فکری و برنامه ای سعید جلیلی برای اداره کشور به پنج محور که بیانگر دلایل مختلف حضور وی است، اشاره کرد.

وی بیان کرد: بخشی از چرایی انتخاب جلیلی را در بیانیه آغاز به کار ستاد اعلام کردیم که از جمله تجربه بیش از 30 ساله ایشان و ارتباط با کارشناسان و مدیران موفق و جوانان نخبه بوده که ثمره آن برنامه های اجرایی برای ابر مسئله های کشور است و بخش اعظم آن در مناظرات و برنامه های رسانه ای تشریح خواهد شد.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان البرز تصریح کرد: هدف اصلی ما در ایام رقابت انتخاباتی دریافت دقیق برنامه های جلیلی و رساندن به عموم مردم است و فارغ از هر نتیجه ای که در انتخابات به دست آید گسترش این سبک تفکر و سیاست ورزی خود یک دستاورد بزرگ برای انقلاب اسلامی در این مقطع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما این است که برنامه هایی را که 60 درصد قدرت انجامش وجود دارند را اعلام نمی کنیم و تنها مسائلی را که محرز بوده و توانایی صددرصدی اجرا دارد مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید گفتمان مردم در انتخابات 1400 پیروز شود

باید گفتمان مردم در انتخابات 1400 پیروز شود