مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:052021-05-31سياسي

16 درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی تحت پوشش کمیته امداد است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون 16 درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی تحت پوشش کمیته امداد است.

- ، قنبر موسی نژاد ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملکشاهی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: هم اکنون حدود 60 خانواده مددجو در ملکشاهی بدون مسکن هستند که مشکل اصلی سر راه خانه دار شدن این خانواده ها نبود زمین است، که در این زمینه تقاضا داریم در سفر نماینده ولی فقیه به این شهرستان و مسئولان همراه، مشکل زمین این خانواده ها پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: مسکن و اشتغال مهم ترین دغدغه و اولویت کمیته امداد در شهرستان ملکشاهی است و در این زمینه هدف گذاری لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 16 درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی، مورد حمایت کمیته امداد هستند، گفت: هر چقدر درصد نیازمندی بالا باشد نشان دهنده این است که توسط مسئولان کوتاهی هایی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با عنوان اینکه در شهرستان ملکشاهی توسعه نیافتگی و نبود امکانات، مهم ترین دلیل فقر و محرومیت است، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت دستگاه های گوناگون و افزایش خدمت رسانی در این شهرستان در آینده شاهد توسعه منطقه و کاهش آمار مددجویان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی تحت پوشش کمیته امداد است

16 درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی تحت پوشش کمیته امداد است