مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-31سياسي

تبیین واقعیت ها در ایام انتخابات شبهات را بی اثر می کند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تبیین واقعیت ها توسط رسانه ها در ایام انتخابات خیلی از شبهات را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد در نشست هم اندیشی رسانه و انتخابات که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما با یک جنگ شناختی با دشمنان نظام مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: تبیین شبهاتی که دشمنان از قبل این جنگ شناختی در فضای حقیقی و مجازی ایجاد می کنند مهمترین رسالت رسانه ها است.

وی با بیان اینکه راه جلوگیری و بی اثر کردن این جنگ شناختی تبیین واقعیت ها است، گفت: تبیین واقعیت ها توسط رسانه ها در ایام انتخابات خیلی از شبهات را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دوگانه کارآمدی و ناکارآمدی، دوگانه خواهان تحول و وضع موجود و .

را باید در بستر رسانه ها راه اندازی کنیم.

وی اذعان کرد: مقایسه کردن انتخابات در کشورهای مختلف به ویژه در منطقه خاورمیانه ضروری است ضمن اینکه باید باید نوع حکومت در کشورهای مختلف مانند عربستان، کویت و غیره را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: دشمن روی نعمت ها و امکاناتی که در اختیار داریم در جنگ شناختی سرپوش می گذارد که رسانه ها باید این داشته ها را تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین واقعیت ها در ایام انتخابات شبهات را بی اثر می کند

تبیین واقعیت ها در ایام انتخابات شبهات را بی اثر می کند