مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-31سياسي

شرکت در انتخابات بارز ترین مصداق امر به معروف است


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به لزوم تاکید بر مقوله امر به معروف در این ایام تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابعاد گسترده ای دارد که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از مصادیق بارز شرعی و سیاسی آن است.

- سیدمحمد تقی حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به لزوم تاکید بر مقوله امر به معروف در این ایام تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابعاد گسترده ای دارد که شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از مصادیق بارز شرعی و سیاسی آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به مثابه یک حماسه سیاسی و نمایش اقتدار مردم سالاری دینی است و امید می رود مردم با شرکت در این حماسه و انتخاب اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: باید مردم را نسبت به انتخاب اصلح و تحقیق در مورد برنامه نامزد های انتخاباتی آگاه کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و عرفی است، خاطر نشان کرد: حتی قشر خاکستری نیز اگر به اقتدار کشور اهمیت می دهند باید در این انتخابات شرکت کنند.

وی در خصوص برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، اظهار کرد: با ارتباط گیری با افراد تاثیر گذار در بین مردم از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات بارز ترین مصداق امر به معروف است

شرکت در انتخابات بارز ترین مصداق امر به معروف است