مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 16:152021-05-31اقتصادي

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام


مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تیم بازرسی از ادارات به منظور پایش مصرف برق در روزهای آینده تشکیل می شود و به صورت سرزده کاهش 50 درصدی مصرف برق را در ادارات استان دنبال خواهد کرد.

- آیت قیصربیگی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مشکلاتی که امروز صنعت برق با آنها دست و پنجه نرم می کند، غیرقابل انکار است اما مردم در نهایت برق می خواهند و باید برای حل این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی متناظر در شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها تشکیل می شود و به صورت سرزده کاهش 50 درصدی مصرف برق را در ادارات استان دنبال خواهد کرد.

وی کاهش 50 درصدی برق مصرفی در ادارات استان را ضروری و امکان پذیر دانست و تاکید کرد: در این شرایط استفاده از وسایل پرمصرف چون اسپلیت و کولرگازی در ادارات ممنوع شده و ادارات و دستگاه های اجرایی موظف هستند برای تامین برق در 2 ساعت اوج مصرف از ژنراتور استفاده کنند.

وی افزود: در این شرایط ادارات بایستی در جهت صرفه جویی و رفع مشکل برق پیش قدم شوند و با کاهش مصرف فرصت استفاده بیشتر مردم از این نعمت را فراهم کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر اینکه بیمارستان ها و خانه های مردم برای تامین برق در شرایط اضطراری در اولویت قرار دارند ، تصریح کرد: خط قرمز ما مردم و بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام

تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام