مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 19:102021-05-31سياسي

آیت الله اراکی: در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی انتخابات مهندسی می شود


آیت الله اراکی، عضو شورای عالی حوزه و عضو خبرگان رهبری گفت: در کشورهایی مانند امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان سرمایه داران و نظام سرمایه حاکم است و براساس برنامه ای که سرمایه داران در کشور سازماندهی کرده اند و حتی بر محور تکنیک مهندسی اجتماعی رأی را سرمایه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرگزاری حوزه، گفت وگویی با آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه و عضو خبرگان رهبری انجام داده است که ضمن پرداختن به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری به مسائلی چون ملاک های رییس جمهور موفق و اخلاق انتخاباتی هم پاسخ داده است.

نقش انتخابات در نظام جمهوری اسلامی چه قدر اهمیّت دارد و از چه جایگاهی برخوردار است؟ همانطوری که امام راحل در زمان خود و رهبر معظم انقلاب نیز امروز به طور مکرر تأکید فرمودند که انتخابات سرنوشت مملکت را تعیین می کند و واقعا هم این گونه است، چرا که در مملکت ما انتخابات یعنی حضور مردم و حضور مردم هم تعیین کننده است.

الان در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی، نقشی برای مردم در انتخابات قائل نیستند و انتخابات، به طوری مهندسی می شود و حتی طوری در قانون خودشان مهندسی کرده اند که نقشی برای مردم در انتخابات وجود ندارد.

تفاوت انتخابات در ایران و کشورهای مدعی دموکراسی در کشورهایی مانند امریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان سرمایه داران و نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی انتخابات مهندسی می شود

آیت الله اراکی: در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی انتخابات مهندسی می شود