مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 02:202021-05-31اقتصادي

جایزه 20 میلیون تومانی برای گزارش فعالیت رمز ارزهای غیرقانونی


در نشست تعاملی صنعت برق و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جهت گذر موفق از پیک بار، استخراج رمز ارزها یکی از مهم ترین چالش های پیش روی صنعت برق استان ذکر و اعلام شد: - ایسنا/یزد در نشست تعاملی صنعت برق و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جهت گذر موفق از پیک بار، استخراج رمز ارزها یکی از مهم ترین چالش های پیش روی صنعت برق استان ذکر و اعلام شد: افرادی که فعالیت رمز ارزهای غیرقانونی را گزارش می دهند، در صورت صحت اطلاعات مشمول دریافت پاداش حداکثر 20 میلیون تومانی خواهند شد.

مجید دهقان مدیر روابط عمومی برق منطقه ای یزد در این نشست با اشاره به بارش کم و خشکسالی های اخیر که موجب کاهش بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور شده است، وضعیت شبکه برق کشور در سال جاری را وضعیتی سخت عنوان کرد و افزود: افزایش مصرف مشترکین خانگی و صنعتی موجب شده که صنعت برق استان یزد با چالش روبرو شود.

وی استخراج رمز ارزها را یکی از مهم ترین چالش های پیش روی صنعت برق استان در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: این موضوع باعث شده تا در زمان پیک بار، فشار بیشتری به شبکه برق استان وارد شود.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد در ادامه استفاده از تاثیر و ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین هنرمندان مردمی را امری مهم در ترغیب مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 20 میلیون تومانی برای گزارش فعالیت رمز ارزهای غیرقانونی

جایزه 20 میلیون تومانی برای گزارش فعالیت رمز ارزهای غیرقانونی