مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 02:402021-05-31سياسي

وجود 170 موزه خصوصی در کشور


معاون وزیر میراث فرهنگی با اشاره به وجود 170 موزه خصوصی از مجموع 744 موزه موجود در کشور، گفت: هیچ توسعه و آینده ای پایداری نیست مگر این که مسیرش از گذشته باشد و این بدان معنا نیست که در گذشته بمانیم.

- ایسنا/فارس معاون وزیر میراث فرهنگی با اشاره به وجود 170 موزه خصوصی از مجموع 744 موزه موجود در کشور، گفت: هیچ توسعه و آینده ای پایداری نیست مگر این که مسیرش از گذشته باشد و این بدان معنا نیست که در گذشته بمانیم.

محمدحسن طالبیان شامگاه دوشنبه 10 خرداد در آیین افتتاح نخستین موزه تاریخ و اسناد آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه همه دستگاه ها یک میراثی دارند که باید به آن توجه کنند، گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش این کار را انجام داده است.

او افزود: اگر بخواهیم بحث نوآوری و خلاقیت را داشته باشیم باید گذشته را خوب بشناسیم و به میراث و ثروت های فرهنگی اهمیت دهیم.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در کشوری که 11 هزار سال سابقه زیست داریم در واقع به یک درخت تاریخی تنومند وصلیم که می توانیم تجربیات را به آیندگان انتقال دهیم و این خود باعث می شود اتفاقی برای این کشور با تکان های مختلف، نیفتد.

او با اشاره به اینکه همه دستگاه ها یک میراثی دارند که باید به آن توجه کنند، گفت: مثلا وزارت راه وشهرسازی نسبت به شهرها باید بداند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 170 موزه خصوصی در کشور

وجود 170 موزه خصوصی در کشور