مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-01اجتماعي

آب ورودی به تالاب ها کاهش پیدا کرده است


مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: خشکسالی حادث شده در استان ورودی آب به تالاب ها را کاهش داده اسـت، اکثر تالاب های استان در شهرستان بروجن که جزو خشک ترین شهرستان ها در استان محسوب می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: خشکسالی حادث شده در استان ورودی آب به تالاب ها را کاهش داده اسـت، اکثر تالاب های استان در شهرستان بروجن که جزو خشک ترین شهرستان ها در استان محسوب می شود، قرار دارند.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت تالاب های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خشکسالی حادث شده در کشور و استان ورودی آب به تالاب ها را کاهش داده اسـت، اکثر تالاب های استان در شهرستان بروجن قرار دارند که این شهرستان جزو خشک ترین شهرستان ها با کاهش بیش از 40 درصدی بارش در سال زراعی جاری محسوب می شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: برای حفاظت و مدیریت تالاب های استان در ایام خشکسالی راهکارهایی از جمله جلب مشارکت جوامع محلی برای کنترل خروجی تالاب ها و رعایت حق آبه های زیست محیطی تالاب ها در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عموما پرندگان در فصل زمستان و بهار به تالاب های چهارمحال و بختیاری مهاجرت می کنند، بیان کرد: مهاجرت پرندگان به تالاب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب ورودی به تالاب ها کاهش پیدا کرده است

آب ورودی به تالاب ها کاهش پیدا کرده است