مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-01سياسي

اهانت به شهدا برای تسویه حساب سیاسی گناهی نابخشودنی است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با انتقاد از اقدام برخی سیاسیون در اهانت به شهدا در برنامه هفته گذشته آبیدر سنندج گفت: مسئولان درجه یک باید پاسخگو باشند و با افراد متخلف برخورد شود.

- خبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی دوشنبه شب در یادواره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد شهرستان سنندج که در محل یادمان ایثار و مقاومت مردم این شهر در کوه آبیدر برگزار شد اظهار کرد: یاد و نام شهدای مسلمان کرد شهرستان سنندج و در ایام خرداد ماه یاد امام راحل را گرامی می داریم.

وی افزود: در جنگ و دفاع مقدس بر کشور ما ظلمی واقع شد و تجاوزی صورت گرفت اما ملت شریف ایران و مردم کردستان و سایر استان ها مدافع بودند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: دشمن آمده بود که بخش های از کشور را جدا کند اما نتوانست کاری بکند و در این راستا نیز نماد دفاع در هشت سال دفاع مقدس در قاموس خرمشهر نقش بسته است.

وی افزود: خرمشهر نماد مظلومیت در اوایل جنگ، نماد مقاومت در دوران دفاع مقدس و نماد پیروزی و قدرت تا به امروز است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در خرمشهر افراد بسیاری با قلب های کوچک با اراده های بزرگ و آرزوهای بلند جنگیدند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

سردار حسینی تصریح کرد: آیا در روز سوم خرداد باید از این ایثارگران و شهدا تجلیل شود یا به شهدا بی احترامی شود؟ وی افزود: ما بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به شهدا برای تسویه حساب سیاسی گناهی نابخشودنی است

اهانت به شهدا برای تسویه حساب سیاسی گناهی نابخشودنی است