مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-01پزشكي

آیا شهرها قربانی بیماری کووید-19 می شوند؟


در زمان شیوع بیماری همه گیر، بسیاری از افراد از شهرهای بزرگ به مناطق دورتر با هزینه زندگی کمتر یا محیط های جذاب، نقل مکان کردند و بعید است بسیاری از افراد دوباره به شهرهای بزرگ بازگردند، - ایسنا/خراسان رضوی در زمان شیوع بیماری همه گیر، بسیاری از افراد از شهرهای بزرگ به مناطق دورتر با هزینه زندگی کمتر یا محیط های جذاب، نقل مکان کردند و بعید است بسیاری از افراد دوباره به شهرهای بزرگ بازگردند، اما ممکن است که این مکان ها را دیگران اشغال کنند و شهرها با موجی از زندگی جدید مواجه شوند.

به نقل از سایکولوژی نیوز، با توجه به شیوع بیماری کووید، بسیاری از مشاغل احتمالا دیگر بازگشایی نخواهند شد، اما با مشاغل جدید و با الگویی جدید که اقتصاددانان آن را تخریب خلاق یا طوفان شومپیتری می نامند، جایگزین خواهند شد.

این روزها بسیار شنیده ایم که در شهرهای بزرگ با توجه به تعطیلی بسیاری از شغل ها و بیکاری، افراد برای کار به مکان هایی با آب وهوای بهتر و ارزان تر رفته اند، با این حال، شهرهای بزرگ جذابیتی دارند که می تواند به غلبه بر بلایا کمک کند.

دورکاری در همه گیری، نشان داد که این مدل کارکردن بسیار کارآمد است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که افراد می توانند دورکاری را با بهره وری بالاتر انجام دهند و در کاهش ترافیک روزانه نیز موثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شهرها قربانی بیماری کووید-19 می شوند؟

آیا شهرها قربانی بیماری کووید-19 می شوند؟