مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-01حوادث

موزه پلیس هم ایجاد می شود


فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین وضعیت ایجاد موزه پلیس را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشنهاد تشکیل موزه برای پلیس بارها مطرح شده و دستکم از حدود سه سال پیش این پیشنهاد از سوی شورای شهر تهران نیز مطرح شد.

در این پیشنهاد احمد مسجد جامعی به نیروی انتظامی پیشنهاد کرد تا عمارت کلاه فرنگی که داخل مجموعه پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی قرار دارد، مرمت و بازسازی شده و به موزه پلیس تبدیل شود.

این پیشنهاد مورد موافقت اولیه پلیس نیز قرار گرفت و همان زمان، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم در مصاحبه ای ضمن بیان اینکه پلیس مخالفتی با تبدیل عمارت کلاه فرنگی به موزه ندارد و حتی از آن استقبال هم کرده و گفته بود: با این پیشنهاد مخالفتی نداریم؛ چرا که علاوه بر عمارت کلاه فرنگی، سردر پلیس آگاهی نیز از بناهای تاریخی است که البته متأسفانه آن مجموعه در حال تخریب است و لازم است برای ماندگاری این میراث گرانبها فکر جدی شود و از همین رو ما نه تنها با این پیشنهاد مخالفتی نداریم، بلکه از آن استقبال هم می کنیم.

استقبال پلیس از ایجاد موزه ای به نام نیروی انتظامی از آن جهت حائز اهمیت است که این نیرو به عنوان یکی از گسترده ترین سازمان ها در کشور که بیش از یک قرن مسئولیت تامین و نظم و امنیت کشور را داراست، فضایی برای نمایش تاریخچه و دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه پلیس هم ایجاد می شود

موزه پلیس هم ایجاد می شود