مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-01اقتصادي

جابجایی بیش از 339 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 339 هزار و 466 نفر مسافر در 2 ماهه سال جاری در قالب 41 هزار و 999 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابجا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، علیرضا کیخا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به هیچ یک از مسافران مبتلا به ویروس کرونا اجازه سفر داده نمی شود و این مصوبه به همه شرکت های حمل و نقل جاده ای ابلاغ شده است.

وی افزود: همه شرکت های حمل و نقلی موظف هستند پیش از صدور بلیت اتوبوس، تاکسی و مینی بوس برای مسافران، کد ملی آن ها را در سامانه مورد نظر وزارت بهداشت وارد کنند و در صورت مجاز بودن و تایید از سوی این وزارتخانه می توانند سفر جاده ای با وسائل حمل و نقل عمومی بین شهری داشته باشند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اگر هر یک از شرکت های حمل و نقلی یا متولیان امر از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سرپیچی کنند، مرتکب تخلف و جرم شده و با آن ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 339 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

جابجایی بیش از 339 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی