مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-01ورزشي

خانه جوان خراسان جنوبی تا پایان دولت به بهره برداری می رسد


استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی خانه جوان بیرجند تا پایان کار دولت فعلی خبر داد.

- ، حمید ملانوری با بیان این مطلب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، خاطرنشان کرد: خانه جوان استان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان دولت به بهره برداری می رسد، تکمیل این پروژه با مدیریت استان و تجهیز آن به عهده وزارت ورزش و جوانان می باشد.

وی رونق کار در هر جامعه ای را وابسته به فعالیت های نیروهای باانگیزه، توانمند و فعال خواند و گفت: اگر قرار است فعالیت ها به خوبی انجام شود، باید از ظرفیت جوانان به درستی استفاده گردد، لذا باید برنامه ریزی و بستر مناسب برای حضور جوانان در جامعه مهیا شود.

استاندار خراسان جنوبی به نقش تأثیرگذار جوانان در جامعه اشاره کرد و تصریح نمود: نیروهای جوان و با انگیزه، بخشی از کارشناسان و مدیران سیستم اداری را تشکیل داده اند و بخش دیگری از جوانان نیز در فعالیت های غیر اداری و در قالب نهادهای مدنی و اجتماعی مثل: سمن ها و… فعالیت می کنند که در جای خود ارزشمند است.

ملانوری ادامه داد: ما در حوزه مدیریتی و به نمایندگی از دولت وظیفه داریم، زمینه فعالیت نیروها را بر اساس علایق و ظرفیت هایشان مهیا نماییم و در این راستا در اولین روزهای دوران کاری خود در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان خراسان جنوبی تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

خانه جوان خراسان جنوبی تا پایان دولت به بهره برداری می رسد