مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-01اجتماعي

دانش آموزان کرمانشاهی کمی لاغر شدند


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه از کاهش سه درصدی چاقی و اضافه وزن دانش آموزان استان با اجرای موفق طرح کوچ خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه از کاهش سه درصدی چاقی و اضافه وزن دانش آموزان استان با اجرای موفق طرح کوچ خبر داد.

ماشاء الله پروین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هدف گذاری استان برای کاهش سه درصدی وزن دانش آموزان با اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی)، گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته و اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش، این هدفگذاری در استان محقق شده است.

پروین با بیان اینکه در قالب طرح کوچ در دو مرحله و در ماه های آبان و اسفند سال گذشته قد و وزن تمام دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت شد، گفت: در مرحله اول اجرای این طرح دانش آموزان دارای اضافه وزن و یا چاقی شناسایی و دانش آموزان دارای اضافه وزن از مشاوره های تغذیه ای و ورزشی برای کاهش وزن برخوردار شدند.

دانش آموزان چاق هم برای کاهش وزن به کارشناسان تغذیه و متخصصان ارجاع شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: برای اطلاع از نتایج اجرای طرح کوچ، دانش آموزان استان مجددا در اسفند ماه از نظر شاخص اضافه وزن و چاقی مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر اساس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرمانشاهی کمی لاغر شدند

دانش آموزان کرمانشاهی کمی لاغر شدند