مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-01اقتصادي

با خاموش کردن یک لامپ 100 واتی چرخ صنایع را بچرخانیم


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: اگر هر مشترک به اندازه یک لامپ 100 واتی صرفه جویی کند برای مشترکان تجاری و صنعتی مشکلی پیش نخواهد آمد و چرخ تولید و صنعت همچنان می چرخد.

- امیدعلی مراتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این روزها با بالا رفتن درجه حرارت هوا و بالا رفتن بار مصرفی و کمبود نزولات آسمانی متاسفانه مشکلاتی برای تمام مشترکان در کل کشور به وجود آمده است که استان کرمانشاه هم به تناسب این مسئله برخی خاموشی ها را داشته است.

وی ادامه داد: این برنامه کمبود هر روز صبح از طریق مدیریت برق ایران به تمام شرکت های توزیع اعلام می شود که ما هم براساس بررسی صورت گرفته جدولی را برای خاموشی استان روی سایت شرکت و اپلیکیشن برق من و فضای مجازی بارگذاری می کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه اعمال خاموشی ها بستگی به همکاری مردم و بار مصرفی دارد، گفت: در برخی از روزها برنامه خاموشی که اعلام می شود با همکاری خوب مردم، اعمال نمی شود.

وی تصریح کرد: 800 هزار مشترک در استان داریم که اگر هر مشترک به اندازه یک لامپ 100 واتی صرفه جویی کند برای مشترکان تجاری و صنعتی مشکلی پیش نخواهد آمد و چرخ تولید و صنعت همچنان می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خاموش کردن یک لامپ 100 واتی چرخ صنایع را بچرخانیم

با خاموش کردن یک لامپ 100 واتی چرخ صنایع را بچرخانیم