مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-01ورزشي

تیم فوتبال شهرداری بم به خاتون بم تغییر نام داد


مدیرعامل تیم خاتون بم ضمن حرسندی از انتقال مالکیت تیم فوتبال شهرداری بم به مجتمع فراوری مس حان حاتون گفت: باید تیم محبوبیت حود را همچون ارگ بم، - ایسنا/کرمان مدیرعامل تیم خاتون بم ضمن حرسندی از انتقال مالکیت تیم فوتبال شهرداری بم به مجتمع فراوری مس حان حاتون گفت: باید تیم محبوبیت حود را همچون ارگ بم، جهانی کند بنابر این آرمان لوگو و لباس این تیم براین اساس طراحی حواهد شد.

بابک اسماعیلی در جمع حبرنگاران حمایت از بانوان را یکی از دلایلی که مدیریت این تیم را برعهده گرفته دانست و گفت: متاسفانه ورزش بانوان به صورت جدی حمایت نمی شوند، همچنین من هیچ گاه دید انتفاعی به این مساله نداشته و ندارم و برای من فقط مردم بم مهم هستند.

وی تصریح کرد: نگهداشتن یک تیم کار بسیار بزرگی است و با توجه به جایگاه تیم فوتبال بانوان بم امیدواریم بتوانیم تیم را در همین وضعیت حفظ کنیم.

مدیرعامل تیم خاتون بم تاکید کرد: تیم شهرداری بم یک تیم بسیار قوی و منسجم است و من فقط می خواهم از لحاظ مالی این تیم را حمایت کنم تا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند و در مسائل مدیریتی و فنی فعلا تغییراتی ایجاد نخواهم کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باوجود پیشنهادهای زیادی که به خانم جعفری سرمربی این تیم برای سرمربیگری تیم دیگری شده بود اما وی به بم ومردمش پای بند است و ارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال شهرداری بم به خاتون بم تغییر نام داد

تیم فوتبال شهرداری بم به خاتون بم تغییر نام داد