مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-01سياسي

امکان جابجایی روزانه 6 هزار مسافر در مرحله اول راه اندازی مترو کرج


نماینده عالی دولت در استان البرز از راه اندازی سه ایستگاه متروی داخل شهر کرج تا قبل از پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: در این مرحله امکان جابجایی روزانه 6000 مسافر بین سه ایستگاه در نقاط پرترافیک کرج وجود دارد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از راه اندازی سه ایستگاه متروی داخل شهر کرج تا قبل از پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: در این مرحله امکان جابجایی روزانه 6000 مسافر بین سه ایستگاه در نقاط پرترافیک کرج وجود دارد.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه 11 خرداد در حاشیه بازدید از آخرین روند پیشرفت پروژه مترو شهر کرج با بیان اینکه پروژه متروی کرج یک ابرپروژه در سطح کلانشهرهای کشور محسوب می شود، گفت: پیشبرد این پروژه با یک کار تیمی، منسجم و هماهنگ در سطح استان صورت گرفته و با همدلی خوب در استان و همت والای شهردار محترم کرج و شورای شهر، طی سه سال گذشته اتفاقات خوبی در آن رقم خورده و فاز اول آن تا قبل از پایان کار دولت دوازدهم به طول 6.

5 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهبازی افزود: شهر کرج بعد از تهران پر تراکم ترین شهر کشور است و 10 هزار نفر در هر کیلومتر مربع به طور میانگین سکونت دارند.

به دلیل همین تراکم جمعیت و ظرفیت محدود معابر این کلانشهر، دولت در موضوع مترو همکاری زیاد و ماندگاری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جابجایی روزانه 6 هزار مسافر در مرحله اول راه اندازی مترو کرج

امکان جابجایی روزانه 6 هزار مسافر در مرحله اول راه اندازی مترو کرج