مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-01سياسي

یازدهمین شماره «نقش صحنه» منتشر شد


یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر «نقش صحنه» ویژه فروردین و اردیبهشت ماه 1400 به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شد.

- به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر نقش صحنه که به تازگی منتشر شده است حاوی بخش ها و مطالب متنوعی است که از آن جمله می توان به پرونده ماه با موضوع نمایش و دین با مقالاتی از مصطفی مختاباد، محمدعلی خبری، جهانشیر یاراحمدی، حسین فدایی حسین اشاره کرد.

همچنین ترجمه مقالات تئاتر و خداشناسی عملی ترجمه ابراهیم ابراهیمی، هم نشینان بی قرار: تئاتر، الهیات، دین و معنویت ترجمه مجید کیانیان، دین، تئاتر و اجرا: کنش های ایمان ترجمه نسیبه جمشیدی شاهرودی و مطالبی چون تئاتر استان ها، معرفی کتاب، اخبار، نقد نمایشنامه پدران، مادران، فرزندان ، گفتگو هایی با تاجبخش فناییان و داود فتحعلی بیگی و مقالاتی از عبدالرضا فریدزاده و شهید سید مرتضی آوینی از دیگر مطالب این شماره نقش صحنه هستند.

انتشار مجدد نقش صحنه بعد از وقفه ای 10 ساله از خردادماه سال 99 و به صورت الکترونیکی آغاز و در دوره جدید تاکنون یازده شماره از این نشریه به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده و بناست که در سال جاری به صورت دوماهنامه منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین شماره «نقش صحنه» منتشر شد

یازدهمین شماره «نقش صحنه» منتشر شد