مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-01فرهنگي

انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما: تلویزیون سازها را پشت اجسام پنهان می کند


انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما: تلویزیون سازها را پشت اجسام پنهان می کند شهرام ناظری که جمعه هفتم خردادماه با حمایت تلویزیون اینترنتی لنز و همکاری بنیاد رودکی در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار کرده بود طی انتشار یادداشتی از کاستی های این برنامه انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، شهرام ناظری که طی روزهای گذشته با همکاری تلویزیون اینترنتی لنز و بنیاد فرهنگی هنری رودکی کنسرت آنلاین آوای دوست را برگزار کرد در صفحه شخصی خود انتقاداتی را در اینباره مطرح کرد.

شهرام ناظری ضمن انتشار فیلمی نوشته است: بسیار خرسند و دلگرم شدم که کنسرت آنلاین جمعه شب مورد لطف و محبت مردم فرهنگ دوست ایران قرار گرفت.

به هر صورت این برنامه اولین تجربه کنسرت آنلاین برای اینجانب بود و خالی از برخی مشکلات نبوده است و بنده اگر می دانستم سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می کردم.

عملکرد اینجانب در این سال ها به وضوح نشان می دهد که به دلیل همین نقطه نظرها و اختلاف سلیقه ها که با صداوسیما داشته ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می کنند، در این دهه ها هیچگونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته ام و حتی حق و حقوق طبیعی خودم را از صداوسیما دریافت نکرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما: تلویزیون سازها را پشت اجسام پنهان می کند

انتقاد شهرام ناظری از صدا و سیما: تلویزیون سازها را پشت اجسام پنهان می کند