مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-01اقتصادي

90 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است


استاندار قم از اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین پیگیری محسوس و غیرمحسوس مصوبات این ستاد توسط یک کارگروه ویژه خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه برنامه سه شنبه های اقتصادی - که به بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اختصاص دارد - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری و برای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن به مدیران صنعتی استان تکلیف کرده ایم تا در هر برنامه بازدید میدانی، یک واحد تولیدی راکد را به مدار تولید بازگردانیم و شاهد برنامه افتتاح یا توسعه یک واحد دیگر هم باشیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور امروز خود در جشن تولد 30 سالگی یکی از واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی مدیران، کارآفرینان و کارکنان این واحد تولیدی با حس مسؤولیت پذیری و در راستای روز استان مورد حمایت قرار می گیرند و البته برخی دیگر از واحدها هم با مشکلاتی در امر واردات و تأمین مواد اولیه رو به رو بودند که قرار شد پیگیری شود.

وی اضافه کرد: برخی واحدهای صادارات محور هم موانعی در امر صادرات خود دارند که این موانع در همین بازدیدهای میدانی شناسایی و فی المجلس برای رفع آن ها تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است

90 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید در قم اجرایی شده است