مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-01فرهنگي

قیمت سرسام آور بلیت کنسرت ها در جزیره کیش!


روند افزایش سرسام آور قیمت بلیت کنسرت ها در جزیره کیش در حالی از سال گذشته تا به امروز متوقف نشده است که هنوز هیچ نهاد و مرجعی توضیحی درباره علت این روند افزایشی ارائه نکرده است.

- جی پلاس، در حالی که نزدیک به بیست روز از مکاتبه فعلاً بی پاسخ سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ستاد ملی مقابله با کرونا برای قرار گرفتن موسیقی در گروه دو مشاغل و امکان از سرگیری دوباره برگزاری کنسرت ها در پایتخت و دیگر شهرهای در وضعیت نارنجی و زرد می گذرد، هنوز تکلیف برگزاری کنسرت ها در تهران مشخص نیست.

مهر نوشت؛ طی ماه های گذشته و با فراز و نشیب هایی که در پی شیوع کرونا برای فعالیت های فرهنگی هنری پدید آمد، ماجرای برگزاری کنسرت های موسیقی هم به سمت و سویی هدایت شد که هنوز نمی توان دورنمای روشنی برای آن در نظر گرفت.

معمای یکی سکوت معنادار آنچه ماجرای برگزاری کنسرت ها را کمی پیچیده کرده، سکوت معنادار برخی تهیه کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی است که معلوم نیست در این روزها آیا در مدار موافق برگزاری کنسرت هستند یا مخالف؟ برخی از این تهیه کنندگان هم ترجیح می دهند در مواجهه با روزهای کرونایی فعلاً عطای برگزاری کنسرت (حتی در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا) را به لقایش ببخشند، زیرا آن طور که از شواهد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سرسام آور بلیت کنسرت ها در جزیره کیش!

قیمت سرسام آور بلیت کنسرت ها در جزیره کیش!