مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-01سياسي

تعداد 130 تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در شهر ارومیه نصب شد


شهردار ارومیه از نصب 130 تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در شهر خبرداد و گفت: نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در جدول و دیوارهای شهر غیر قانونی است.

- مجید آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از نصب 130 تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در شهر خبر داد و اظهار داشت: نصب پوسترهای تبلیغاتی در جدول و دیوارهای شهر غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه نصب این تابلوها در همه مناطق شهری پخش شده است، تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی کاندیداها موظف هستند از این محل برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود استفاده کنند.

شهردار ارومیه تاکید کرد: نصب پوسترهای تبلیغاتی در دیوار و جدول های شهر غیرقانونی است و رعایت قانون و مقررات، بهترین تبلیغ در انتخابات مختلف است و الصاق نکردن عکس و پوستر در جدول و دیوارهای شهر که نمای شهری را با مشکل جدی مواجه می کند، بهترین کار در این بخش به شمار می رود.

آقازاده خاطرنشان کرد: فضای کافی برای تبلیغات در این تابلوها وجود دارد و نیازی به استفاده از دیوارهای شهری برای تبلیغات نیست چرا  که مدیریت شهری هزینه های زیادی را برای از بین بردن پوسترهای تبلیغاتی متحمل می شود که این هزینه، می تواند برای توسعه خدمات شهری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 130 تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در شهر ارومیه نصب شد

تعداد 130 تابلو برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در شهر ارومیه نصب شد