مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-01اجتماعي

میزان پیشرفت کتابخانه مرکزی البرز دو سال بعد از کلنگ زنی؛ تقریباً هیچ!


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز گفت: معاونت فنی- عمرانی شهرداری کرج وظیفه ساخت کتابخانه مرکزی البرز را به عهده دارد و بنا بود این کتابخانه را 24 ماهه تکمیل و برای تجهیز در اختیار اداره کل کتابخانه های استان قرار دهد که این اتفاق نیفتاده است.

- میزان پیشرفت کتابخانه مرکزی البرز دو سال بعد از کلنگ زنی؛ تقریباً هیچ!  مراسم کلنگ زنی کتابخانه مرکزی البرز در سال 98 که قرار بود تا سال 1400 افتتاح شود ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز گفت: معاونت فنی- عمرانی شهرداری کرج وظیفه ساخت کتابخانه مرکزی البرز را به عهده دارد و بنا بود این کتابخانه را 24 ماهه تکمیل و برای تجهیز در اختیار اداره کل کتابخانه های استان قرار دهد که این اتفاق نیفتاده است.

هادی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کتابخانه مرکزی البرز اظهار کرد: کتابخانه مرکزی البرز تیر ماه 98 در پارک ابن سینا بلوار سربازان گمنام کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این کتابخانه با هدف تقویت سرانه های فیزیکی کتابخانه ای در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: این پروژه تا کنون حدود چهار درصد پیشرفت داشته و در مرحله تایید نهایی نقشه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پیشرفت کتابخانه مرکزی البرز دو سال بعد از کلنگ زنی؛ تقریباً هیچ!

میزان پیشرفت کتابخانه مرکزی البرز دو سال بعد از کلنگ زنی؛ تقریباً هیچ!