مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-01اقتصادي

انجام 150 هزار نمونه گیری در طرح شهید سلیمانی در قم


رییس مرکز بهداشت استان قم از انجام حدود 150 هزار نمونه گیری کرونا از آغاز طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در قم خبر داد.

- سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرایی شدن گام پنجم این طرح در قم بیان کرد: آخرین آمار رهگیری ها در این طرح نشان می دهد 3 هزار و 459 مورد رهگیری در طول هفته انجام شده که بیانگر روند کاهشی نسبت به آمار هفته های قبل به دلیل کاهش تعداد بیماران واقعی کووید19 است، ضمن آن که قم در موضوع رهگیری بیماران کرونایی و در مقایسه با دیگر استان های کشور، تقریبا در میانه جدول قرار دارد.

وی با بیان این که غالبا حدود 96 تا 98 درصد این رهگیری ها به انجام تست سریع کرونا می انجامد اظهار کرد: استان قم در انجام تست های رپید نیز در مقایسه با دیگر استان ها در نیمه بالای جدول قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین این استان را در موضوع بازدیدهای نظارتی بخش سلامت در بین 5 دانشگاه برتر علوم پزشکی در کشور اعلام و ابراز امیدواری کرد بازدیدهای نظارتی نیروهای بسیج و هلال احمر هم در این طرح و مانند ماه های قبل به سطح مطلوب خود باز گردد.

محبی در ادامه راه اندازی نخستین رصدخانه قرنطینه خانگی در کشور به همت هلال احمر قم را اتفاقی مبارک خواند و گفت: یکی از اولویت های مبارزه با کرونا، شناسایی زودهنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 150 هزار نمونه گیری در طرح شهید سلیمانی در قم

انجام 150 هزار نمونه گیری در طرح شهید سلیمانی در قم