مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-01پزشكي

زوجین مراقب این زمستانِ ترسناک باشند!


یک روانشناس با اشاره به آمار بالای طلاق عاطفی در جامعه، از این نوع طلاق به عنوان زمستان سرد و ترسناک زندگی مشترک یاد کرد و افزود: زوجین باید مراقب نشانه های این نوع طلاق در زندگی خود باشند و به محض بروز نشانه ها برای درمان آن اقدام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه یک روانشناس با اشاره به آمار بالای طلاق عاطفی در جامعه، از این نوع طلاق به عنوان زمستان سرد و ترسناک زندگی مشترک یاد کرد و افزود: زوجین باید مراقب نشانه های این نوع طلاق در زندگی خود باشند و به محض بروز نشانه ها برای درمان آن اقدام کنند.

دکتر جهانگیر کرمی در گفت و گو با ایسنا، از طلاق عاطفی به عنوان طلاق خاموش یاد کرد وافزود: متاسفانه آمار این نوع طلاق در جامعه بسیار بیشتر از طلاق معمولی بوده و برآوردها نشان می دهد که دو تا سه برابر آمار طلاق، در میان زوجین طلاق عاطفی داریم.

وی افزود: طلاق عاطفی، طلاقی است که زوجین در کنار یکدیگر زیر یک سقف زندگی می کنند، اما عملا به لحاظ عاطفی، جسمانی و حتی کلامی ارتباطی با یکدیگر ندارند.

کرمی گفت: طلاق عاطفی عمدتا آخرین مرحله بعد از اختلاف و جر و بحث ها و دعوای زوجین است، مرحله ای که در آن زوجین به بی تفاوتی رسیده و عملا هیچ احساسی به یکدیگر نداشته و نسبت به کارهای یکدیگر بی تفاوت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوجین مراقب این زمستانِ ترسناک باشند!

زوجین مراقب این زمستانِ ترسناک باشند!