مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-01ورزشي

چملانیان: انصرافم از تیم ملی والیبال بانوان موقت است


بازیکن سابق تیم ملی والیبال بانوان گفت: برای همیشه با تیم ملی خداحافظی نکرده ام، هر زمانی که به من احتیاج باشد و بتوانم تاثیر گذار باشم حتما   برای سربلندی کشورم کمک خواهم کرد ولی در حال حاضر انصرافم را اعلام کردم و موافقت شد.

- ندا چملانیان در خصوص دلایل انصراف از حضور در اردوی تیم ملی اظهار داشت: به دلیل دعوت همسرم به تیم ملی و تداخل اردوها، زندگی شخصی تحت تاثیر قرار می گرفت؛ اگر شرایط این گونه نبود قطعا با تیم ملی ادامه می دادم.

 بازیکن سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: با وجود این که در 14 سال گذشته در تمام رده ها در تیم ملی حضور داشتم و خدمت کردم تصمیم گرفتم در حال حاضر زندگی شخصی را اولویت قرار دهم و در این دوره شرکت نکنم.

 وی با اشاره به این موضوع که انصرافش موقت است، خاطرنشان کرد: برای همیشه با تیم ملی خداحافظی نکرده ام، هر زمانی که به من احتیاج باشد و بتوانم تاثیرگذار باشم حتما برای سربلندی کشورم کمک خواهم کرد ولی در حال حاضر انصرافم را اعلام کردم و موافقت شد.

چملانیان افزود: به عنوان یک ورزشکار حرفه ای سعی می کنم در سطح آمادگی ایده آل باشم تا هر زمان که نیاز بود کمک کنم ولی با توجه به شرایط حال حاضر زندگی شخصی این امکان را نداشتم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چملانیان: انصرافم از تیم ملی والیبال بانوان موقت است

چملانیان: انصرافم از تیم ملی والیبال بانوان موقت است