مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-01بين الملل

مذاکرات گروه های فلسطینی در قاهره به دعوت مصر


جنبش حماس از موافقت خود با پیشنهاد مصر برای حضور در یک گفتگوی ملی با جنبش فتح موافت و اعلام کرد، این گفتگو در قاهره انجام خواهد شد.

- جنبش حماس از موافقت خود با پیشنهاد مصر برای حضور در یک گفتگوی ملی با جنبش فتح موافت و اعلام کرد، این گفتگو در قاهره انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتینک، غازی حمد، عضو دفتر سیاسی حماس در نوار غزه اظهار کرد: حماس دعوت مصر را جهت شرکت در دیدارهایی که به زودی در قاهره برای گفتگوی ملی فلسطین انجام خواهند شد، پذیرفت.

حمد گفت: مصر از حماس برای شرکت در دیدارهایی با حضور تمامی گروه های فلسطینی و نیز دیدارهایی دوجانبه با جنبش فتح جهت بررسی مساله آشتی و پایان یافتن اختلافات دعوت کرد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، یحیی السنوار، رهبر حماس در نوار غزه روز دوشنبه میزبان عباس کامل، رییس دستگاه اطلاعات کل مصر و هیات همراهش بود.

طبق گزارش این خبرگزاری، هیات 25 نفره مصری به ریاست عباس کامل برای اولین بار از زمان ریاست کامل وارد نوار غزه شد و هیات مصری در نشست های جداگانه ای با رهبران حماس رایزنی های سیاسی داشته و در ادامه نیز گفتگوها و دیدارهایی با رهبران سایر گروه های فلسطینی در نوار غزه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات گروه های فلسطینی در قاهره به دعوت مصر

مذاکرات گروه های فلسطینی در قاهره به دعوت مصر