مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-01پزشكي

تولید شیرخشک رژیمی کامفورت برای اولین بار در کشور


رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو از صدور مجوز تولید 6 فرآورده در حوزه شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه در داخل کشور خبر داد.

- رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو از صدور مجوز تولید 6 فرآورده در حوزه شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه در داخل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهادر صیدمحمدیان رییس اداره شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو با اشاره به برنامه عملیاتی سازمان غذا و دارو مبنی بر حمایت از تولید داخل و خودکفایی کشور، اظهار کرد: پس از تولید غذای ویژه بیماران فنیل کتونوریا( PKU) برای اولین بار در کشور، فراخوان تولید شیرخشک های رژیمی و غذاهای وارداتی ویژه، صادر و شرکت های تولیدکننده نسبت به تولید این فراورده ها ورود کرده و درحال اخذ مجوزهای لازم به منظور تولید فرآورده ویژه بیماری PKU با نام Lactomil PKU ، شیرخشک رژیمی NAN LF و NAN Comfort ، شیرخشک های رژیمی Truevital AR و Truevital CMA و Truevital Comfort و غذای ویژه MCT OIL شده اند.

وی افزود: خوشبختانه نمونه آزمایشی فرآورده ویژه بیماری PKU تولید شده پس از اخذ تاییدیه های لازم از آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی به مرحله تولید نهایی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید شیرخشک رژیمی کامفورت برای اولین بار در کشور

تولید شیرخشک رژیمی کامفورت برای اولین بار در کشور