مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-01سياسي

کاهش 87 درصدی بلند مرتبه سازی در دوره پنجم مدیریت شهری


شهردار تهران در ارائه گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران که در صحن شورای شهر ارائه کرد با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای بهره مندی همه شهروندان از مواهب شهر از کاهش 87 درصدی بلند مرتبه سازی در دوره پنجم مدیریت شهری خبر داد.

- شهردار تهران در ارائه گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران که در صحن شورای شهر ارائه کرد با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای بهره مندی همه شهروندان از مواهب شهر از کاهش 87 درصدی بلند مرتبه سازی در دوره پنجم مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در دویست و نودو نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران گفت: این گزارش در چند محور تنظیم شده است و بر اساس تشکیلات معاونتی نیست و بیشتر بر اساس محورهای فعالیت مدیریت شهری تنظیم شده است در حقیقت این گزارش بر اساس ماموریتی که از سوی شورای شهر به شهرداری تهران داده شده ارایه می شود.

وی افزود: انضباط در ساخت و ساز، بهسازی کالبدی، عدالت توزیعی، ترافیک، مالیه شهرداری، ارتقاء کارایی سازمان، مشارکت شهروندی، ایمنی و محیط زیست، حفاظت از میراث تاریخی و هوشمند سازی و شفافیت از محورهای این گزارش است؛ گزارشی که بر اساس اقدامات این دوره مدیریت شهری و شعارهایی است که به مردم داده شده؛ در حقیقت سعی کردیم بگوییم در شهر تهران از سال 96 تا 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 87 درصدی بلند مرتبه سازی در دوره پنجم مدیریت شهری

کاهش 87 درصدی بلند مرتبه سازی در دوره پنجم مدیریت شهری