مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-01سياسي

صدور رأی بدوی پرونده «فلاحتی» نظرآباد


رسیدگی به پرونده فلاحتی به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در استان در دستور کار قرار گرفت که رأی بدوی این پرونده در نظرآباد صادر شده است.

- ، پیش از ظهر سه شنبه آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان نظرآباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان قضایی استان، امام جمعه و فرماندار نظرآباد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری این شهرستان همراه بود، رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه نظرآباد به عنوان غربی ترین شهرستان استان دارای ظرفیت های متعدد طبیعی، صنعتی و تاریخی است گفت: داشتن اراضی مستعد کشاورزی، پیشینه تاریخی طولانی و وجود صنایع و شهرک های صنعتی از جمله ظرفیت های نظرآباد است.

حسین فاضلی هریکندی حضور اتباع بیگانه، تغییر کاربری های غیرمجاز، آلایندگی بالا به دلیل نزدیکی با صنایع استان همجوار و کمبود آب شرب و کشاورزی را از مشکلات عدیده این شهرستان برشمرد و حل این مسائل را از مطالبات جدی مردمی دانست.

وی با بیان اینکه دادگستری استان با درک محدودیت ها و رشد جمعیت این شهرستان طرح توسعه فضای فیزیکی این حوزه قضایی را پیگیری کرده گفت: در سفر آیت الله رییسی به استان، احداث ساختمان دیگری برای این حوزه قضایی به تصویب رسید که اقدامات برای شروع این پروژه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی بدوی پرونده «فلاحتی» نظرآباد

صدور رأی بدوی پرونده «فلاحتی» نظرآباد