مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-01سياسي

رعایت قانون محور همه فعالیت های نامزدهای انتخاباتی باشد


رییس دادگستری شهرستان شادگان گفت: رعایت قانون باید در همه مراحل، محور فعالیت نامزدها و هواداران آنها در قبل، حین و بعد از برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرأی مردم حق الناس است و به تأسی از این تعبیر بسیار مهم، دادگستری شادگان در صیانت از آرای مردم و پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی قاطعانه عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از امکانات دولتی در وقت یا خارج از وقت اداری به نفع یا علیه کاندیدای خاص جرم است، افزود: دادگستری در امر انتخابات تلاش می کند تا در زمان برگزاری تبلیغات کاندیداها، در امر برگزاری انتخابات از طرف مجریان و ناظران و چه بعد از اعلام نتایج تبلیغاتی که ممکن است تخلفاتی اتفاق بیفتد در حد امکان پیشگیری کرده و اگر جرمی اتفاق افتاد، متناسب با این جرم و وفق قانون برخورد به عمل آید.

کیان پور اتابکی تأکید کرد: تأمین امنیت انتخابات، پیشگیری از تخلفات نامزدها و رعایت اخلاق در زمان تبلیغات در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا مورد تأکید دستگاه قضایی است.

رییس دادگستری شهرستان شادگان گفت: امید است که با استفاده از تجربیات سال های گذشته، انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت قانون محور همه فعالیت های نامزدهای انتخاباتی باشد

رعایت قانون محور همه فعالیت های نامزدهای انتخاباتی باشد