مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-01پزشكي

انتشار کرونای هندی و آفریقای جنوبی در برخی شهرستان ها


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود مشاهده روند کاهشی در تعداد موارد بستری بیماران کووید 19 در کشور، وضعیت بیماری همچنان ناپایدار، - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود مشاهده روند کاهشی در تعداد موارد بستری بیماران کووید 19 در کشور، وضعیت بیماری همچنان ناپایدار، حساس و شکننده بوده و در برخی شهرستان های با وضعیت قرمز، سویه های کرونای هندی و آفریقای جنوبی در حال انتشار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در کشور بیان کرد: در هفته اول خرداد ماه شاهد کاهش 18 درصدی در موارد بستری به علت کرونا، کاهش 22 درصدی در تعداد موارد مرگ و میر و کاهش 13.

4 درصدی در تعداد مراجعات سرپایی نسبت به هفته قبل تر بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بروز موارد بستری در هفته گذشته به ترتیب در استان های چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان و بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان های البرز، چهار محال و بختیاری و خراسان شمالی گزارش شده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سوپرمارکت ها و مراکز خواربار فروشی همچنان دارای بیشترین میزان صدور اخطار و معرفی به مراجع قضایی در کشور هستند، به طوری که از تاریخ 29 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه تعداد 6 هزار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کرونای هندی و آفریقای جنوبی در برخی شهرستان ها

انتشار کرونای هندی و آفریقای جنوبی در برخی شهرستان ها