مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-01پزشكي

می توان موارد ابتلا و مرگ کرونا را کاهش داد


یک دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد که با اجرای روش ابداعی او، امکان کاهش موارد ابتلا به کرونا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری تا حدود 30 درصد وجود دارد.

- ایسنا/فارس یک دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد که با اجرای روش ابداعی او، امکان کاهش موارد ابتلا به کرونا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری تا حدود 30 درصد وجود دارد.

محسن زهرایی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه متد پیشنهادی او با عنوان Zahraei method در قالب یک مقاله، در یک ژورنال علمی آمریکا و زیر مجموعه آی اس آی نمایه شده است، توضیح داد: در بیمارستان ها بخشی تحت عنوان فست کووید وجود دارد که هر بیمار مراجعه کننده، در صورت داشتن علائم مشکوک کرونا، در آن بخش بستری می شود.

او ادامه داد: پزشک و تیم درمانی در این بخش منتظر نتیجه تست می شوند و اگر نتیجه تست منفی بود که بیمار مرخص شده و اگر مثبت بود، متناسب با نیاز، تحت مداوا قرار می گیرد.

این دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: وقتی بیماری به این بخش منتقل می شود، حتی اگر کرونا نداشته باشد و تستش منفی شود، امکان دارد در مواجهه با بیماران، ویروس را گرفته و بعد از مرخص شدن، به سایر افراد اعم از همراهان، بستگان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان موارد ابتلا و مرگ کرونا را کاهش داد

می توان موارد ابتلا و مرگ کرونا را کاهش داد